Beoordelingen van Proeflokaal Bregje Oosterhout

Recente recensies van Proeflokaal Bregje Oosterhout

5 sterren na 122 reviews

, 19-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Gewoon erg goed en lekker voor een hele mooie prijs!! We komen zeker terug.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bij bekijken van de bestelling thuis bleek er een fout gemaakt te zijn. Ik kreeg 2 keer hertencarpaccio terwijl ik 1 keer die had besteld en een royale carpaccio. Ik heb gebeld en 15 minuten later werde de goede bestelling afgeleverd. Dat was een fijne service. Het eten smaakte goed. Fijn ook dat zoveel mogelijk geleverd werd in milieu vriendelijke verpakking. Eten was iets minder warm doordat we niet meteen konden gaan eten. Zelf even in de oven gezet. Een toefje slagroom bij de wafel of iets van een sausje zou lekker zijn.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, bestelling op tijd klaar, ook de prijs is prima.

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het eten was lekker en makkelijk klaar te maken . Jammer van wat roerbakgroente (zo uit een zak lijkt het) en de varkenshaas slechts 3 medaillons wat magertjes en met meer saus zou wel mogen

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Wat een geweldig concept en het zag er allemaal erg prachtig en smakelijk uit Het voor gerecht hertemham carpaccio is werkelijk verrukkelijk!!! De spareribs waren waren heerlijk en goed van portie. De varkenshaas vind ik persoonlijk iets te droog, maar ik weet dit dan ook zonder saus. Het dessertproerijtje was een feestje! Dank je wel voor jullie goede zorgen!!

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Pestosaus ontbrak. Er zit een goede instructie bij en daarna lekker gegeten Prima prijs/kwaliteit verhouding.

, 12-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was niet (meer) warm bij bezorgen, de spareribs waren niet knapperig, het leek wel gekookt, en ook de friet was slap. Dit zijn we niet gewend van Proeflokaal Bregje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Frites was slap. Saus bij beenham niet lekker was zuur en was geen honing-mosterd saus. Beenham en spareribs waren lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een service! We bestellen wel vaker bij Bregje, maar zoals ze ons vandaag hebben geholpen was bijzonder goed. Er ging iets mis met onze hoofdgerechten, maar na een telefoontje werden deze zsm nagebracht met zelfs een goedmakertje er bij, dat had niet gehoeven. Buiten de goede service krijg je gewoon waar voor je geld bij Bregje. Lekker eten voor een eerlijke prijs. Wij bestellen zeker weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker. Wel lastig dat het hoofdgerecht warm is en het voorgerecht koud. Het is lastig om het hoofdgerecht warm te houden. Te bezorging vond ik erg vroeg. Gezien je tijdsblokken van 10 minuten kan kiezen verwacht je niet dat de bezorging meer dan 20 minuten te vroeg zou zijn.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Alles zag er heel netjes uit en goed aangeleverd. Met gemak een heerlijk driegangen diner op tafel gezet. Enig minpuntje waren de groente. Smaken verschillen natuurlijk, maar die vonden we niet zo lekker

, 08-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Prima prijs kwaliteit verhouding.

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Groente waren rauw en veel te grof gesneden( paprika en rode ui). Het was niet te eten! Ik heb t weg moeten gooien De rest was prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd. Heerlijk gegeten. Dag 1 warm voorgerecht en desert bij de koffie. Dag 2 het voorgerecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk diner, zeer uitgebreid met goede aanwijzingen om het klaar te maken en op te dienen!

, 17-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd, soepje zat er niet bij maar werd supersnel nabezorgd met een extraatje, smaakte heerlijk en was ruim voldoende, top!

, 17-12-2020

Kwaliteit:

Rating

alles was op tijd en het smaakte heerlijk. aanrader

, 17-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Hebben lekker gegeten alleen hoofdgerecht was niet erg warm

, 16-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten,heel makkelik om klaar te maken,zit een boekje bij om alle gerechten heel simpel klaar te maken! Smaakte goed,we vonden alleen de groente vonden wij wat droog! Vriendelijk dame bij bezorging! Bedankt :-)!

, 14-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

..lekker eten voor betaalbare prijs.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Miste een aantal sausen.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top service! Lekker en leuk! Voor herhaling vatbaar!

, 07-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker eten 👍🏻

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker en voldoende alleen in tegenstelling tot de vorige bestelling was het eten niet warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was erg lekker van smaak, alleen erg koud (niet lauw, maar echt koud) terwijl we er eerder waren dan de besteltijd en binnen 5min thuis waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten / ingrediënten waren goed. Leuk om zo thuis uit eten te zijn. Èèn voorgerecht was met andere ingrediënten dan vooraf aangegeven maar ondanks dat was het goed.

, 05-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlotte bezorging, heerlijk eten en goede porties :) zolang we nog niet in het restaurant kunnen gaan eten is bestellen een goed alternatief en zeker voor herhaling vatbaar

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten zag er netjes uit en was erg lekker. Helaas was de soep vergeten, maar deze werd keurig na gebracht.

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel goeie hertenham carpaccio, beenham en cheesecake Helaas rijst vd pokebowl heel hard

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

De box opgehaald. Er zat een boekje bij waarin precies stond wat je nog moest voorbereiden. Erg makkelijk en was allemaal heerlijk. zo hadden we thuis toch het gevoel van uit eten gaan. Aanrader!

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Bregje brengt wat mij betreft bezorgen naar een hoger niveau, met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en goede porties. Niet alleen de standaard hamburgers en steaks, maar gewoon een fijn bereid stukje vlees, helemaal afgemaakt met een goed voorgerecht en een heerlijk dessert voor een betaalbare prijs!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Voorgerecht ( beef tataki en zalm) was heerlijk! Vergelijkbaar met de smaak in het restaurant. Hoofdgerecht: (biefstuk) heel erg doorbakken en saus waterig dat was wel jammer. (Saté ) smaakte goed helaas geen kroepoek. Groenten en wedges heerlijk toetje (dessertproevrij) heerlijk!

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk om te bestellen. Stipt op tijd bezorgd en alles was prima verzorgd en volgens bestelling geleverd. Eten was lekker. Je moet wel je voorgerecht redelijk snel op eten om er voor te zorgen dat je hoofdgerecht niet al lauw is. Maar dat is logisch bij het bezorgen van een drie-gangen menu. Wij gaan zeker nog eens bestellen!

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Goed verpakt. Heel duidelijk hoe alles klaar te maken. Leuk om te doen en het smaakte prima!! Groentes (zou beter een salade kunnen zijn) en aardappelwedges was behoorlijk veel. Helaas zat er geen broodje bij mijn camembert. En omdat ik zelf geen afbakbroodjes in huis had viel dat hoofdgerecht erg tegen. Er zat ook geen knoflookpers bij de spareribs. Geen probleem, sausjes genoeg in huis.

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Zag er super uit en was heerlijk. Bij kipsate zaten alleen geen kroepoek. Bedankt voor service

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker en goed geregeld. Voor herhaling vatbaar

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima gegeten, tip zet het vlees wat langer in de oven . Maar zeker voor herhaling vatbaar. En dat gaat ook zeker op korte termijn gebeuren.

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1e keer besteld en zeer tevreden. Eten was er vrij snel en alles smaakte heerlijk en was naar wens

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Was super goed,heerlijk van genoten.

, 25-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was erg lekker. De volgende keer mag het wel wat warmer want nu was het vrijwel koud helaas

, 25-11-2020

Kwaliteit:

Rating

In deze tijd heel fijn dat je toch nog een soort van thuis “uit eten” kan met proeflokaal Bregje! Zeer betaalbaar en gewoon goeie kwaliteit zoals we van Bregje gewend zijn.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd keurig op tijd bezorgt , de soep was heerlijk het hoofdgerecht was nog heel warm en overheerlijk en ruim voldoende met groente salade en friet. We kregen alles niet eens op . En het toetje was top . Alles bij elkaar een dikke tien . En dit alles voor een redelijke prijs .......

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker..zag er gezellig en goed verzorgd uit Het is dat we morgen naar huis gaan..😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben lekker gegeten. Er mogen wellicht wat meer frietjes bij.👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, optijd geleverd, voor herhaling vatbaar

, 19-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten hebben we afgehaald en voor je 5huis bent is er wel warmte verloren gegaan. Kwaliteit is prima evenals de smaak.

, 19-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Jammer genoeg was de friet niet lekker slappe hap

, 15-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was netjes en mooi op tijd. Spare ribs waren slecht van het bod te krijgen. Salade sausen waren lekker maar weinig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Voorgerecht en nagerecht waren prima! Goed van smaak en mooi opgemaakt. Het hoofdgerecht was een stuk minder. De varkenshaas was droog en in de kip zaten Een paar taaie stukken. De zalm was wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Goede service!

, 13-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super hoe jullie in deze Corona tijd iets hebben bedacht waardoor we alsnog kunnen genieten van jullie heerlijke gerechten! We hebben heerlijk gegeten. Dankjewel voor de goede service het ophalen gaat snel en makkelijk!

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pluspunt; Lekker gegeten. Duidelijke omschrijving. Goede portie grote. Netjes op tijd bezorgd. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Minpuntje in handleiding; plaats 14 minuten in een voorverwarmde oven. Maar er staat nergens hoe warm de oven moet zijn! En er zaten heel veel rode uien in de groentemix.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

De box was super, in het boekje staat goed uitgelegd wat je moet doen. We hebben heerlijk gegeten. Alleen miste bij ons de kroepoek bij de saté en had er iets meer satesaus bij mogen zitten. Maar het is zeker voor herhaling vatbaar.

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, hopelijk mogen jullie snel weer open!!

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Lekker en goede hoeveelheid. Bezorging op afgesproken tijd en alles bleef goed warm.

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten 😊

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Goed klaar gemaakt alleen nog maar opwarmen supper

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was keurig op tijd en heel vriendelijk. Het eten was heerlijk. Alleen er ontbrak 1 toetje bij de bestelling, voor de rest alles goed verzorgd.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik hou niet zo van slechte recensies schrijven. Maar misschien dat jullie er wat van kunnen opsteken dus bij deze. De bezorging was goed. Prima op tijd. Het eten zelf was een beetje rommelig. We hadden poke bowl besteld en er was niet echt goed te zien wat er nou bij hoorde. Misschien is het een idee om overal op te zetten wat het is. Of bijv poke bowl in 1 bakje samen te doen. De potato wedges waren slap en niet zo lekker. Het vlees was wel allemaal goed. De porties waren wel een beetje weinig.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk, zag er netjes uit, was goed warm en perfect op tijd geleverd: absoluut een aanrader!

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Voor ons niet iets waar we snel nog een keer bestellen, maar we hebben lekker gegeten en was verder niets op aan te merken. Gewoon niet ons ding

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voorgerecht en nagerecht waren goed. Hamburger bij hoofdgerecht was rauw. En de aardappeltjes waren erg vet.

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt genoten thuis.

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben genoten wat heerlijk was dit en snelle bezorging!

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We zijn thuis uit eten geweest. Het was heerlijk. Tevens was de wijze waarop de gerechten verpakt waren goed, waardoor de kwaliteit (sandaal en warmte) goed bleven. Zeker voor herhaling vatbaar.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij waren even bang dat we het eten niet lang genoeg warm konden houden, we wonen op 15 min rijden van Bregje Oosterhout, maar dat was ongegrond , onze bestelling was goed verzorgd , we hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was fantastisch!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voorgerecht smaakte top! Hoofdgerecht was super! Nagerecht vond ik persoonlijk minder. Gekozen voor de proeverij. Cheesecake vond ik vrij vochtig, wafel was aan de droge kant. De brownie daarentegen was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 heerlijke driegangenmenu’s op, snelle en goede service! Alles goed warm en goede porties voor herhaling vatbaar We werden nog even na gebeld ivm doorgegeven allergieën super netjes.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Geweldig!

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel fijn dat dit mogelijk is Bregje kwaliteit eten zoals in het restaurant. Goed te bereiden thuis. Inhoud klopte niet met de omschrijving op de website maar we hadden wel het toetje dubbel dus ik klaag niet. (Geen sla en maïs, wel extra groenten) Heen bereidingsinstructie maar goed gelukt! Heel leuk zo uit eten thuis.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Leuk initiatief om toch te kunnen genieten van een etentje.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super netjes geleverd. Leuk om zelf je 3 gangen menu te maken! Helaas was m'n varkenshaas droog en de groenten niet gekruid. En heel jammer was de cheesecake kapot geduwd door het bakje saus. Smaakte er niet minder om maar toch.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten met het gezin. Helaas de wafel voor het dessert vergeten maar verder weer top!

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was prima. Het bakje met salades had wat ons betreft geen toegevoegde waarde. In het kader van voedselverspilling zou dit achterwege gelaten kunnen worden. De prijs van het kindermenu vind ik aan de hoge kant voor hetgeen wat je krijgt.

, 15-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanavond besteld en laten bezorgen. Fantastische service! Heerlijk eten, zelfde kwaliteit als we gewend zijn als we in ‘t restaurant eten. En ondanks dat ik ons oude adres had opgegeven (helemaal in Tiel!) wisten ze toch -op tijd- ons nieuwe huis te vinden haha. Corona wist onze avond in ieder geval niet te verpesten. Dankjewel Bregje!

, 16-06-2020

Kwaliteit:

Rating

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk, maar er werden frietjes in plaats van wedges geleverd helaas. Daarnaast is het kindermenu een beetje uit verhouden qua prijs ten opzichte van de rest. Echter, ik zou zo weer eens bestellen hoor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-06-2020

Kwaliteit:

Rating

We zijn vaste klanten en halen nu af. Helaas dat de side salade er niet bij zat. Kon niet terug omdat anders het eten koud werd.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

*

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Uitstekend! Prima prijs-kwaliteitverhouding. Jammer dat jullie niet bezorgen aan de Heikant; het is dichterbij dan Vrachelen.

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit uitstekend en warm Keurig op afgesproken tijd bezorgd.

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten wordt snel bezorgd en is erg lekker. Alleen was de toast onder de zalm, erg taai.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was warm en lekker! Alleen waren de spareribs droog (geen saus/marinade erop). Ze waren wel lekker mals, vlees kwam goed van het bot! En de aardappeltjes waren niet meer krokant. Misschien dat daar iets anders voor bedacht kan worden😉. Verder heerlijk en goede levering, mooi op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was netjes op tijd. In keurige boxen. De smaak van de voorgerechten was goed. Bij het hoofdgerecht zatten erg donkere gebakken of gefrituurde aardappelen. Ik zou deze nooit durven te geven aan gasten. Vlees zag er droog uit. Dessert was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten goed verpakt duidelijk netjes Warm Tevreden makkelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten voor een leuke prijs. Enige jammerlijke was het broodje met tapas en boter. Broodje was duidelijk niet vers meer en had eigenlijk nooit geserveerd mogen worden. Rest van het eten maakte dit echter ruimschoots goed daarom toch nog 4 sterren.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Porties meer dan voldoende en lekker. Bezorging heel correct en vriendelijk, ook precies op gevraagde tijd. Heel erg bedankt.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prijs-kwaliteiten verhouding was oké, maar het was is een grote berg aluminiumfolie en bakkend verpakt. Jammer, want duurzaam was dit helaas niet.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten, grote hoeveelheid. Miste zakje peper en zout en alles was met veel plastic verpakt. Cheesecake enkel met folie eronder en grote doos voor klein taartje, niet handig met vervoer. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Exact op tijd, goede kwaliteit.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hartstikke goed bevallen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was precies op tijd klaar en we hebben (zoals altijd bij Bregje) weer heerlijk gegeten. Nu maar hopen dat de zaak weer normaal open kan.

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was erg lekker! De cheesecake heerlijk!!

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De aardappelen waren niet echt lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd, gerechten waren warm en lekker

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

kwaliteit en bezorging waren goed, het eten was nog lekker warm. het enige minpuntje vind ik dat 3 gangen niet meer kan voor 16,50.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker op tijd bezorgd; het eten was nog lekker warm en heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voorgerecht een 9 Hoofdgerecht een 6 -Bezorging perfect op tijd en enthousiast -De carpaccio was echt overheerlijk -De spareribs waren niet zo lekker en zagen er vreemd kruimelig uit -iets te veel aardappelwedges die erg donker gebakken waren, -maiskolfjes lekker, - we misten voor 1 persoon de salade en bijproducten en zag er in t gele bakje niet aantrekkelijk uit

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima service en lekker eten

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Carpaccio was heerlijk! Goed verpakt en alles prima op temperatuur. We hebben lekker gegeten en zeker voor die prijs. Voor herhaling vatbaar!

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was echt super lekker en keurig optijd geleverd. Thanks Bregje

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima verzorgd.

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Netjes verzorgd! Alles was lekker en vers!

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en warm bezorgd. Aardappeltjes miste wel maar is meteen goed opgelost. Tot de volgende keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating